Welke muziek wordt er gebruik bij de reclame van rtl5 bij de films Hancock en Man in Black 2?

Als ik op stap ga, kom ik dat liedje vaak tegen alleen ik weet de naam ervan niet :( als iemand de naam weet en zou kunnen zeggen zou dat heel fijn zijn! Liefs em.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Armin van Buuren, waiting for the night? Zo uit het hoofd weer niet zeker