Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een mediaplayer voor op je android die muziek in elkaar laat overvloeien?

Sommigen van jullie zal het bekend voorkomen. Ik had dit eerder zoals velen van jullie al op mijn iPod Nano 4e generatie, en ik zou dit graag op mijn android telefoon willen! Dus: Van track naar track de muziek laten overvloeien om die akelige stiltes te voorkomen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er Bestaan diverse spelers op google play met een zogenoemde crossfade functie.

Ik gebruik zelf JetAudio. Naar mijn mening echt één van de betere spelers met heel veel mogelijkheden. Zo kun je stiltes overslaan. Crossfade instellen zelfs met de tijdsduur dat die moet duren. En nog vele andere functies, waaronder een legio aan geluidsinstellingen. Ik gebruik de crossfade zelf ook en heb deze op 2 sekonden ingesteld. Verder zit er ook een fade in/ fade out functie op bij het starten / stoppen van de speler.

Ik zou zeggen gewoon eens proberen of het bevalt. Voor mij persoonlijk niks anders meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding