Bestaat er een mediaplayer voor op je android die muziek in elkaar laat overvloeien?

Sommigen van jullie zal het bekend voorkomen. Ik had dit eerder zoals velen van jullie al op mijn iPod Nano 4e generatie, en ik zou dit graag op mijn android telefoon willen! Dus: Van track naar track de muziek laten overvloeien om die akelige stiltes te voorkomen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (1)

Er Bestaan diverse spelers op google play met een zogenoemde crossfade functie.

Ik gebruik zelf JetAudio. Naar mijn mening echt één van de betere spelers met heel veel mogelijkheden. Zo kun je stiltes overslaan. Crossfade instellen zelfs met de tijdsduur dat die moet duren. En nog vele andere functies, waaronder een legio aan geluidsinstellingen. Ik gebruik de crossfade zelf ook en heb deze op 2 sekonden ingesteld. Verder zit er ook een fade in/ fade out functie op bij het starten / stoppen van de speler.

Ik zou zeggen gewoon eens proberen of het bevalt. Voor mij persoonlijk niks anders meer.