ik zoek een liedje uit de jaren 80 een vrouw voert een telefoon gesprek en de verbinding word verbroken wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 44 seconden:
vrouw zit op een ruimte schip

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
13.6K
ronron1212
10 jaar geleden
Niet de vrouw maar de man zit in het ruimteschip en komt nooit meer terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja je hebt gelijk blijkt nu maar ik kon het mij niet meer herinereren

Het beste antwoord

gvrox
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
BINGO !!!!! onwijs bedankt :-)
Bjank
een jaar geleden
Jaaa…bijna 10 jaar later heb ik nu ook het liedje gevonden dat ik zocht door de beschrijving van de clip en het antwoord!
gvrox
een jaar geleden
Haha, geweldig!

Andere antwoorden (1)

Ground Control to major Tom van David Bowie

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik denk bij nader inzien dat dat liedje langer geleden is,hier heb ik er nog een aantal die over ruimtevaart gaan:

Linkin Park - Leave Out All The Rest
Kanye West - Stronger
Britney Spears - Oops I did it again
"keep it going louder - major lazer"
'Gifted' van Kanye West ft. Santigold & Lykke Li,

Dan las ik nog een tip om zelf te kunnen zoeken:

Probeer zo goed mogelijk de tekst of melodie terug te halen, en hoe vaker je dat afspeelt hoe meer je weet. Je kan ook op youtube allemaal trefwoorden intypen, zoals space / ship / crash / man - iets in die richting en miss. nog wat stukjes uit het lied typen... ?
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
beetje balen van al die minnen sorry :-(
daarom toch een plusje van mij
bedankt voor je moeite ook al al zat wat ik zocht er niet tussen