Hoe kan ik in iTunes een album afspelen zonder dat iTunes het album zelfstandig opdeelt in verschillende albums en artiesten?

Als ik een album importeer deelt iTunes het album op in kleinere albums met verschillende artiesten. Het herkent het album niet in 1 geheel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (1)

Je kunt er een play list van maken. Maak een nieuwe play list en stop alle nummers van dat bepaalde alum daar in. Als je de play list afspeelt worden alle daarin opgenomen nummers achter elkaar afgespeeld, of, als je 'shuffle' kiest, dan worden alle nummers in de playlist in willekeurige volgorde afgespeeld.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vergat er bij te zeggen, geef de play list de naam van het originele album.