Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar slaat spotify songs op ?

Ik bedoel als spotify de afspeellijst aan het downloaden is op je mobiel.
Is er een mapje ofzo met een specifieke naam ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
17.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met spotify stream je muziek normaal gesproken. Maar als je offline modus aan zet..... Dat weet ik niet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb dit een keertje uitgezocht voor mijn telefoon (HTC Desire) en ik kwam toen uit op de volgende map: mnt >sdcard>android>data>com.spotify.mobile.android.ui

Het kan zijn dat jouw sdcard-map wat anders heet. (Of je hebt geen sd, maar gebruikt het interne geheugen).
Als je deze map wilt openen om de muziek te kopiëren, dan moet ik je teleurstellen. Spotify slaat alle muziek encrypted (gecodeerd) op. De gedownloade muziek is alleen in je Spotify-app te luisteren.

Toegevoegd na 5 minuten:
Daarnaast hebben de bestanden (door het gedoceerde opslaan) zulke vreemde bestandsnamen, dat het eigenlijk onmogelijk is om te achterhalen welk bestand hoort bij wel nummer/playlist.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik bedoel natuurlijk: welk nummer/playlist
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord ! De laatste tijd wil hij niet meer nummers downloaden omdat hij zegt dat er te weinig opslag is , Ik weet wel dat ik op mijn sd kaart nog 500 mb over heb en intern ook zoiets, weet jij waarom hij dan aangeeft waarom er niet meer genoeg opslag is ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas, daar kan ik je niet verder mee helpen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding