Weten jullie hoe het nummer heet waarin deze tekst in voorkomt? "But why'd you have to come back?" ?

Ik hoorde het gister in de Zara en ik vond het een heel leuk nummer, maar ik herinner me maar een paar zinnen, namelijk:
"but why'd you have to come back?" en "don't you have another soul..." en volgens mij was dit iets van ..another soul to go to ofzo, maar dat weet ik niet meer zeker
Ik kan het nummer zelf niet vinden, kent iemand het? Het wordt gezongen door een vrouw, het was geen rustig nummer en ze had een best wel diepe/zware stem

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
All that you have is your soul - Tracy Chapman?

Het beste antwoord

Is het misschien Haley Reinhart - Keep Coming Back?

Ze heeft niet bepaald een diepe/zware stem maar de lyrics komen bijna exact overeen;

.."Why do you keep coming, why do you keep coming back

Don't have a home to go to
Don't you have another soul to hold you
Am I the only one who really knows you"