Weet iemand wat dat titel of artiest van dat russische liedje in Najib Amhali's stuk Vliegtuig?

Hoi! Mischien kennen jullie het stuk van Najib Amhali wel dat hij een vliegtuig nadoet, in dat stuk zie je hem ook een stukje ''zingen'' van die echte Russische muziek, ik heb al gezocht met als trefwoord ''russian folk'' maar dat leverde niet op wat ik zocht :(

Dus de vraag, hoe heet deze soort muziek, of wat is er een artiest van?

http://www.youtube.com/watch?v=CPnsWP_TSqI - 3.00

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het lied heet "Kalinka" , en word door diverse Russische artiesten uitgevoerd...!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"poket6 2 jaar geleden
hoe noemt dat liedje op 3:06 ?
Beantwoorden · 3

Apollo123123 2 jaar geleden
kalinka malinka
Beantwoorden · 17 in reactie op poket6" Letterlijk uit de best gewaardeerde reacties van jou filmpje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
word door veel koren gezongen maar kalinka is van het rode leger [red army] wat je ziet op de video van kimath
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kalinka hier staat de vertaling

Het beste antwoord

Het nummer heet Kalinka Malinka, er zijn zeer veel verschillende versies van.
Kimath