Zal er een verband zijn tussen huilbaby's en goede zangers?

Zal het getest zijn of is er een verband dat goede zangers huilbaby's zijn geweest of juist niet!
Die stembanden hebben in de eerste maanden anders gefunctioneerd dan geen huilbaby's.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was vroeger een huilbaby (nja, krijsbaby) maar zingen kan ik totaaaal niet :p
Ben benieuwd naar antwoorden ;)

Het beste antwoord

Er is geen onderzoek naar gedaan maar er zou een verband kunnen zijn voor wat betreft hoe de stem klinkt: Emma Stone staat bekend om haar lage, ietwat hese stem. Dit komt ze vroeger een huilbaby was waardoor haar stembanden ietwat beschadigd zijn. http://www.biosagenda.nl/p86818_emma-stone.html

Dat heeft nog niets te maken met goed kunnen zingen, dat is toch meer genetisch bepaald.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik was zelf een huilbaby, en geloof me ik kan niet goed zingen! Het is mogelijk dat er een grotere kans is, maar ik ben toch niet één van de gelukkigen.