Kent iemand de titel van die onderstaande stukje tekst uit een liedje van de Headhunterz?

Ik hoorde een stukje van het liedje, en zo goed kan ik teksten nou ook weer niet verstaan. Er komt aan het begin van de tekst een stukje met: 'come on mr cycle' , weet iemand de titel van dit liedje (hardstyle)

Toegevoegd na 2 minuten:
Als het goed is heb ik dat gehoord ;)

Weet jij het antwoord?

/2500

Deze misschien? 0Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix) lyrics Exploring space gives us significance And makes us part OF A COSMIC CYCLE Takes us beyond our own life Beyond our own life Where did we come from? What we find in space might answer our most fundamental questions Why are we here? Are we alone? Where did we come from? Exploring space gives us significance And makes us part of a cosmic cycle Takes us beyond our own life Where did we come from? Beyond our own life Where did we come from? [2x] * Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix) lyrics [Hardstyle] http://www.lololyrics.com/lyrics/19562.html#ixzz2ErThrG2z

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100