Hoe heet het lied je met ehh oh i/oh my?

Hallo ik ben op zoek naar een liedje dat ik heel erg leuk vindt maar niet kan vinden. Er wordt ook bijna niet in gezongen dus ik kan ook niet echt songteksten zoeken. Wat ik wel hoor is dat ze in de verte eehhhh zeggen en ook de woorden oh my. Het wordt door een man ingesproken. Het is volgens mij een oud liedje want ik hoorde het toen ik klein was heel vaak.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik weet het! Dat is Moby.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En het heet: Why Does My Heart Feel So Bad. Heeeel mooi liedje van een hele goeie cd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja! Dankje wel, het was inderdaad moby met porcelain