Ik wil Q music bellen maar hoe kom ik er doorheen?

Q-Music verloot een golden ticket. Hiermee kun je de band ontmoeten. Deze kun je winnen door te bellen naar de studio als je een liedje van One Direction hoort. Dit wil ik echt heel graag, maar ik kom er maar niet doorheen. Ik krijg de hele tijd de melding dat de gebruiker in gesprek is. Maar hoe komen de andere mensen dan in de uitzending? Bellen ze voordat het liedje is begonnen? Hebben ze gewoon geluk...? Ik ben hopeloos :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
4.3K

Antwoorden (2)

Proberen, proberen, proberen... je bent niet de enige die belt:-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken iemand die bij Qmusic werkt en ze hebben de mensen die in de uitzendingen komen al van tevoren uitgezocht, deze mensen weten dit al van tevoren dus als ze geen contact met je hebben opgenomen kun je net zo goed niet bellen want dan kom je zoiezo niet in de uitzending.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar hoe weten ze dan met wie ze contact op moeten nemen.. moet je mailen naar Qmusic ofzo? want hoe koemn ze dan aan je tel of mail?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt nu niet meer in de uitzending komen want ze hebben iedereen die is geselecteerd al uitgekozen van tevoren en ze laten nu gwn zo veel mensen bellen en dan weer opnieuw en opnieuw bellen om zo veel mogelijk geld te verdienen. Dit vertellen ze natuurlijk nooit want dan zou niemand meer bellen! Maar ze hebben mensen uitgekozen die echt al 3 maanden geleden berichten hadden gestuurd die iets te maken hebben met 1D die ze geschikt vonden. Maar het heeft dus geen zin om nu nog te bellen want het kost alleen maar geld en je komt toch niet in de uitzending.