Hoe heet het liedje met de tekst ''fly over the ocean''?

Het enigste wat ik van het refrein onthouden heb is de tekst: ''fly over the ocean'' en dat een koor meezingt. Graag wil ik weten van wie dit nummer is en hoe deze heet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Amadea
11 jaar geleden
Er zijn meer gegevens nodig omdat er veel mogelijkheden zijn. Welke soort muziek, zanger of zangeres, hoe lang geleden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is een onduidelijke beschrijving, maar als onderstaande site zoekt met de juiste beschrijving zie je allemaal liedjes waar 'fly over the ocean' in voor komt, ik hoop dat je hem ertussen vind! Bronnen:
- http://lyrics.filestube.com/f/fly+over+the+ocean

Het beste antwoord

Ah, ik heb 'm denk ik gevonden. Je bedoelt "Dancing on air" van Ludik.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee helaas, het is een rustiger nummer!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt er totaal niet op maar toch het beste antwoord voor het meest foute nummer!

Andere antwoorden (1)

Een gokje; is het misschien Stevie Nicks - Too Far From Texas? Rond 0:54 zingt ze "fly over the ocean".