Waar gaat het lied E adesso che tocca a me van Vasco Rossi over ?

Heb die cd ooit op de gok bij de ALDI gekocht. Het bleek een goeie gok want: mooie muziek maar ik versta er gewoonweg niks van. Staan er ergens vertalingen van van zijn muziek voor de niet Italiaans sprekende liefhebbers/fans ? En is er anders iemand die wil vertellen waar het nummer over gaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Antoni
11 jaar geleden
Google Vertalen maakt van de titel: "En nu is het mijn beurt"

Antwoorden (1)

Wat ik er via de vertaling van Google van weet te maken is:

Dankzij mijn dromen ben ik nu aangekomen in de werkelijkheid. Ik heb geen illusies meer, maar dat geeft niet want ik beleef nu de waarheid.
Nu begrijp ik hoe het de wereld vergaat, maar wat kan ik ertegen doen met oprechtheid?
Een scooter is maar een machine, ik had er een uit Zwitserland. Wat ik nu doe gaat niet meer automatisch.
Al zijn andere mensen slimmer dan ik ben, ze zijn echt niet beter. Ik ben even goed, het is nu mijn beurt.
Amadea