Coldplay MYLO XYLOTO mok kopen, iemand een idee waar?

Hallo ik zou heel graag een Coldplay Mok willen kopen die op de Coldplay site staat, maar helaas heb ik geen een van hun betaal methode's , ik heb op alle sites gezogt die ik maar ken, Marktplaats, bol.com, neckerman,wehkamp, maar ik kan maar nergens die Coldplay Mok vinden.
De naam is om precies te zijn : MYLO XYLOTO Tour mug,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Je zegt niet hoe je wel wil betalen dus dat schiet niet zo op, dan weet ik nog niet hoe of wat. Vraag eens rond of iemand voor jou wil betalen en dan betaal je het die persoon gewoon contant. Of verdiep je eens in betaalmethodes want zo ingewikkeld is dat ook weer niet.

Antwoord: of de officiële site dus: http://coldplay.fanfire.com/cgi-bin/WebObjects/Store.woa/wa/product?sourceCode=COLWEBUKWUSD&sku=COL54617 want verder kan ik het niet vinden. Ook niet op ebay maar daar zit je waarschijnlijk ook met de betaalmethode.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou je niet eens proberen bij Free Record Shop.
Ik zie daar toch altijd zulke mokken staan