Welk nummer wordt gebruikt in de leader van het kookprogramma Junior Masterchef Australië?

Ik ben al voor een lange tijd opzoek naar 't nummer dat gebruikt wordt in de leader van (de Nederlands bewerkte versie van) Junior Masterchef Australië. Echter kan ik het nummer niet vinden (ook al gegoogeld). De tekst die erin voorkomt gaat ongeveer als volgt: "All the way to the finish line, don't you know that we'll be alright". Google geeft wel resultaten, maar niet het juiste nummer.

Graag zou ik de titel en artiest van dit nummer willen weten.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Niels

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Heb een tijd gezocht naar het betreffende filmpje, maar kan het niet vinden. Kan jij een link geven?

Antwoorden (1)

Misschien bedoel je "What's right is right" van Taylor Hicks. Vanaf 1:35 zingt hij: With you all the way to the finish line, and we'll go cross that bridge together, marching step by step, walking side by side.
Amadea