hoe heet het humoristische actervolgings-liedje?

iedereen kent het denk ik wel....het is een humoristisch deuntje die meestal onder een (grappige) achtervolging van bijvoorbeeld kippen of varkens wordt gemonteerd, wordt ook wel gebruikt bij funniest home video's achtige filmpjes.

ennnn volgens mij wordt het aan het einde vaak vervolgd door het standaard circus-deuntje

ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel, vind het moeilijk uit te leggen :-s

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
5.2K

Het beste antwoord

Yakety sax
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het muziekje is de theme song van "Benny Hill", een oude engelse tv-serie.