waar kan ik gratis een soort afspeellijst maken? (zie uitleg)

ik geef vanavond een tuinfeest maar nu moet ik nog proberen muziek achter elkaar af te laten spelen en ik heb youtube al geprobeerd maar er komt steeds die reclame weet iemand anders iets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
26.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Heb je de app deezer of spotify en account,in deezer/spotify kun je een afspeellijst maken

Het beste antwoord

Download de muziek en maak een afspeellijst in vlc media player.
Maak een afspeellijst op youtube.
Maak (of 'leen') een aspeellijst op spotify.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor de tip we hebben het via youtube

Andere antwoorden (3)

Download de muziek en maak een afspeellijst in windows media player.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt een playlist aanmaken. Dit doe je heel gemakkelijk gewoon op je eigen computer. Je maakt een mapje aan met bijv: muziek voor tuinfeest. Dan type je bij google in : youtube converter. Dan kies je de bovenste en hier kun je al webadressen van youtube liedjes omzetten in mp3 bestandjes. Dan klik je op converteren sla je het op onder je aan gemaakt bestandje.

Dit doe je tot je alle liedjes hebt die je wilt hebben. Dan ga je naar je mapje klik je met rechtermuisknop en klik je op: afspelen in media player. Nu worden ze achter elkaar afgespeeld. Succes.

Je kunt eventueel ook de liedjes/mp3 bestandjes op een cd'tje zetten.

Veel plezier alvast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
grooveshark. account maken. alleen muziek geen beeld.