Wie is de mixer van de Chariots Of Fire nummer tijdens het boxen medaille uitreiking op de Olympisch spelen?

Het is een dubstep mix. Olympische Spelen 2012 Londen

11 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (1)

Voor de medailleuitreikingen heeft het London Philharmonic Orchestra vijf verschillende 'remixes' van Chariots of Fire geproduceerd. Uit de bron begrijp ik dat Vangelis zelf zijn muziek bewerkt heeft

"The official 2012 London Olympic music by Vangelis, having an inspiring and universal theme is clearly a winning choice. The 5 new Chariots of Fire song compositions performed by the London Philharmonic Orchestra are as follows:

1. Energy Song Version – Up-tempo song remix.

2. Heritage Song Version – Down-tempo song remix.

3. Extreme Song Version – Jazzier style song remix.

4. Prime Time Song Version – Pop music song remix.

5. World Stage Song Version – Original orchestral song remix."
rose
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+je, dat soort dingen zijn altijd leuk om te weten.