Hoe maak ik een samengestelde cd van gedownloade muziek?

Ik wil graag een cd maken met verschillende liedjes die ik lekker in de auto kan luisteren. Ik wil weten hoe/waar ik die muziek kan downloaden en hoe ik die op een cd zet. En wel bestand ik op die cd moet zetten wil ik hem kunnen af spelen. Ik heb een youtube converter gedownload en daarmee kan ik de bestanden: FLV, MP4 en AVI downloaden is 1 daarvan geschikt? Ik wil de muziek op
CD-R discs zetten. En kan ik de muziek dan gewoon met windows media branden?

Toegevoegd na 59 seconden:
O,ja wat vinden jullie vand tubidy? Zou dat eventueel ook geschikt zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.6K

Het beste antwoord

Stap voor stap handleiding voor van Youtube naar Audio CD.
1. Zoek nummer op in youtube.
2. Plak youtube url (de http://www.youtube.com/watch?v=...............) in
http://www.video2mp3.net/nl/
3. Mp3 opslaan op je PC.
4. Branden met Windows media:
http://winampnederlands.nl/muziek-en-video/cd-branden/
(Dus als Audio CD branden.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt! Ik denk dat dit me wel gaat lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Suc6 prinsiepeta. En een +1 (en als het straks lukt "beste antwoord") doet geen zeer hoor. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan nog niet stemmen:(.

Andere antwoorden (1)

Ten eerste, de bestandstypen FLV, MP4 en Avi zijn allen VIDEO bestandstypen en zullen dus niet af te spelen zijn op een cd speler in een auto.

Wat wel op elke cd speler af te spelen is WAV bestanden, dit is een analoog bestandstype in tegenstelling tot bijvoorbeeld MP3 wat digitaal is.
Ik raad je aan eerst uit te zoeken wat je cd speler voor bestandstypen kan afspelen, dan proberen de bestanden om te zetten naar een geschikt bestandstype en daarna eventueel met Windows media te branden.