Hoe heet dit liedje van eminem?

Ik luisterde het vroeger vaak op youtube, gewoon omdat ik de clip mooi vond. De clip gaat zo: Eminem en zijn vrienden zitten in een huis. Dan komt er opeens een busje met gangsters aanrijden. De gangster beginnen te schieten op de eminem en zijn vrienden, trouwens buiten ligt sneeuw. Een van eminems vrienden gaat dood en er is tragedie. Kent iemand de naam van dit liedje en de clip?

Toegevoegd na 1 minuut:
En dan als ze aan het schieten zijn, komt er opeens nog een ander busje aanrijden dat op het eerste inbeukt. Daardoor komt er een ongeluk enz.

Toegevoegd na 28 minuten:
Het is niet like toy soldiers en ook niet stan

Toegevoegd na 2 dagen:
Een of twee jaar geleden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (3)

Mischien stan ofzo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je "Like Toy Soldiers" bedoelt. Hier is de link: http://www.youtube.com/watch?v=lexLAjh8fPA&ob=av3e

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik zou als ik jou was toch even de video door spoelen tot 1:40, vanaf daar kom het stukje wat jij bedoelt. ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stop maar met zoeken dat nummer bestaat gewoon niet!!!!........M.