hoe heet het nr dat Rene froger zingt met 1 of 2 andere dames en wie zijn dit??

hij zingt het met naar mijn idee 1 of 2 vrouwen... wie zijn deze dames??

De tekste is als volgt...
you.. would never ask me why, my heart is so discised, i just can't live a lie anymore..
i would rather h myself, than to ever make you cry,
theres nothing left to say but goodbye

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je een nummer van de Toppers? In dat geval zullen die 1 of 2 vrouwen wel luisteren naar de namen "Gordon" en "Gerard Joling" :)

Antwoorden (1)

René Froger, Glennis Grace en Sylvia Samson: Goodbye (a love triangle)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik kan het liedje niet vinden, maar hier zie je de hoes en meer info:
http://www.dutchcharts.nl/showitem.asp?interpret=Ren%E9+Froger%2C+Glennis+Grace%2C+Sylvia+Samson&titel=Goodbye+%28A+Love+Triangle%29&cat=s

Songtekst:
http://songteksten.net/lyric/133/4417/rene-froger/goodbye-a-love-triangle.html