Hoe heet het muziekje of liedje wat onder dit filmpje word afgespeeld?

http://www.youtube.com/watch?v=2QbqWw1yJxE&feature=relmfu

zie hier de link.

Toegevoegd na 48 seconden:
tot 6 minuten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
11 jaar geleden
'k Heb een stukje geprobeerd, maar heb daarin al twee verschillende muziekjes en nog een heel ander liedje gehoord. Waar zoek je nou precies naar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
van 5 minuten tot 5 minuten en een half

Het beste antwoord

Shantel - Andante Levante

Ik had hem gevonden met de app soundhound op mn iphone :)

Enjoy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geweldig dankjewel !

Andere antwoorden (1)

Dit eerste stukje (5.00 - 5.20) klinkt heel erg als de Amsterdam Klezmer Band, ik weet alleen niet welk nummer. Luister maar eens naar onderstaande compilatie!
Daarna komt een stukje viool dat ik niet thuis kan brengen, en daarna weer een stukje klezmer. Denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt er inderdaad erg veel op, vind het mooi ! plusje