Wie kan mij helpen aan (Engelstalige) salsa covers van bekende Engelstalige nummers?

Ik ben op zoek naar Engelstalige salsa covers van bekende Engelstalige nummers. Ik zou het op prijs stellen als je zowel de originele artiest als de artiest van de cover erbij kunt vermelden.

Ik ken er slechts een aantal: Crying (origineel Roy Orbison, salsa cover La India), No Woman, No Cry (origineel Bob Marley, salsa cover ?), Turn Off The Lights (origineel Teddy Pendergrass, salsa cover La India). Wie kan mij aan meer helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2K

Het beste antwoord

- Michael Jackson - You're Not Alone (> http://www.youtube.com/watch?v=9127-sydGDs)

En wellicht heb je hier wat aan: http://michel.buze.perso.neuf.fr/zik/salsacovers.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geweldige lijst!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Top :)

Andere antwoorden (1)

Je zal ongetwijfeld smullen van de cd 'Greatest hits in Salsa'.
Daarop staan allemaal hits die in salsa zijn overgezet, gespeeld door de 'Studio Band'.
De volgende nummers zijn door hen in salsa covers gezet:
After the rain, Only a fool, Careless whisper, Gonna love you more, Dreams, Everything, All of my, Suddenly.

Het is een oude cd, wij hebben 'm al jaren maar je blijft 'm altijd weer draaien: Heerlijke Salsa covers.

In onderstaande link kun je 'm misschien nog op de kop tikken...anders misschien op Marktplaats?

http://www.matosmusic.com/Discography.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank! Aan de hand van één van jouw titels vond ik een album op Spotify die anders heet, maar exact dezelfde nummers bevat! Super!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn vriend heeft met zijn band een paar jaar geleden een aantal nummers van Andre Hazes in Salsa gezet: Helemaal geweldig.
(Een beetje verliefd, maar dan Salsa, hahaha)
Helaas hebben ze er geen cd van gemaakt.
Zeker weten dat je het leuk zou hebben gevonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker weten doe ik het niet, maar interessant en creatief vind ik het zeker, had het inderdaad wel graag gehoord, alleen al uit nieuwsgierigheid!