Hoe heet het liedje wat zich afspeelt bij het EK gedeelte van Hart van Nederland?

http://www.hartvannederland.nl/archief/2012/late-editie-van-10-mei-2012/

vanaf 11:35

Toegevoegd na 8 minuten:
14:35, sorry!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij staat er op 11:35 een huis in de fik. Geen EK dus, en ik kan het ook niet vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klinkt als een variant op het originele EK-thema, maar ik kan niet precies vinden welke het is.

Antwoorden (2)

Dat is Basto - I Rave You, hier is de link van Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=OAqj4LzWhgM&feature=related
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij is het Basto & Yves V met Cloudbreaker, en dan komt dit stuk uit het midden van het nummer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is gemeen, ik had het beantwoord bij de andere vraag, maar die is verwijderd. Nu heb jij dat overgenomen :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh sorry dat wist ik niet, ik zag alleen deze vraag. Ik heb jouw antwoord dus niet gezien. Dat is een beetje het probleem als mensen de vragen dubbel stellen, maar wat is nu een oplossing?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh maakt niet uit hoor, ik dacht dat je het letterlijk had overgenomen want die van mij was ietsjes eerder geplaatst :p