Wat zingt Ed Sheeran in het liedje 'Drunk' over Coldplay?

Ed Sheeran zingt dit:
On cold days Coldplay's out like the band's name,
I know I cant heal things with a handshake.

Maar wat bedoelt hij hiermee?

Toegevoegd na 1 minuut:
als je het wil horen, het is in de video op 2:15

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

cold play betekent: at random (nieuwe) muziek beluisteren. In aanmerking genomen dat de band Coldplay nogal filosofische teksten kent, komt het bij mij neer als dat hij totaal niet weet wat te doen, waar te beginnen. Het hele liedje heeft een soort van hulpeloosheid (na verlaten te zijn door zijn geliefde) en dus is hij liever dronken.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cold+play

http://www.lyricinterpretations.com/Ed-Sheeran/Drunk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat is het goeie antwoord volgens mij, dankje!

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat hij heeft over die dagen dat we het niet zo goed met elkaar kunnen vinden en we het koud met elkaar spelen,
d.w.z. dat we nare opmerkingen tegen elkaar maken.
Maar dat is mijn interpretatie en ik sta er niet voor in dat het de juiste is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!