Kun je op Spotify kinderliedjes (zoals K3 enz.) en/of Relaxmuziek beluisteren ?

Ik zou graag van tevoren willen weten welke muziek er allemaal beschikbaar is op Spotify. Ik neem aan dat er Pop, Rock, Rap enz op zal staan (dus zoiets als de iTunes top ... 100). Maar hoe zit het met kindermuziek (leeftijd 4-6) en bv. Mindfulness / Relax muziek? Ik zou het graag van tevoren willen weten voor ik een abo neem en dit alles niet mogelijk blijkt. Dan zit ik er aan vast....
Kun je ergens het aanbod bekijken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel kindermuziek, maar toevallig geen K3. Wel een Duitse band die ook zo heet. :-p
Maar idd, neem de trial, dan kom je er achter. Ik kan niet meer zonder! Die paar die er niet op staan, kun je altijd nog aanschaffen,

Het beste antwoord

Je hoef er niet vast aan te zitten je kan een kaartje van 10 euro halen bij de alberthein en daarmee een maand doen ma je kan sowieso al spotify downloaden op pc en daar gratis liedjes op luisteren wel komt er soms een reclame bericht langs zo nu en dan maar is verder prima te gebruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan ook 30 dagen Spotify premium gratis proberen. Wel moet je voor die dertig dagen zeggen of je door wilt gaan of niet, anders zit je er aan vast!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt Spotify gratis downloaden via de officiele website. In de gratis versie ben je gelimiteerd tot 5 plays per song per jaar. Ideaal om uit te proberen.