Vraag over ipod oortjes online bestellen, betrouwbaar? gaat om: www.ipodoortjes-kopen.nl ! + andere goede goedkope oortjes!

Ik wil graag nieuwe ipodoortjes, de echte, en de meest basic oortjes (die je ook bij een ipod of iphone krijgt als je deze nieuw koopt) Ik hebben een beetje gegoogled, en vaak wordt er 25 euro voor gevraagd, wat ik wel wat duur vind. Ik heb 1 site gevonden: www.ipodoortjes-kopen.nl
waarbij het MAAR 5,95 kost, en de verzending is gratis. Hierover heb ik een paar vragen:
-heeft iemand ervaring met deze site?
-Zijn dit de originele ipodoortjes, of neppe, en hoe kan ik daarachter komen?
-Weet iemand nog een andere site waar ik Goedkope EN Echte ipodoortjes kan bestellen? Via Ebay is ook goed?
En in een winkel vind ik ook prima, al lijkt het mij moeilijker op deze manier goedkope te vinden?
-Weet iemand anders nog fijne oortjes, goede kwaliteit (bij mij gaan ze best snel stuk!) maar niet te duur? Ik ben niet heel erg veeleisend qua geluidskwaliteit!

Alvast heel erg bedankt! Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Er staan geen algemene voorwaarden op de site van deze jongen, hij is ook nergens bij aangesloten, dus als je betaalt, en je krijgt je oortjes niet, dan heb je geen poot om op te staan. Je weet zelfs niet waar hij woont, of wat zijn telefoonnummer is. Je kunt alleen maar in contact treden via een contactformulier.

Toch is Jochem uit Zwolle wel eerlijk, want hij vermeldt dat de normale prijs 7.95 is. Zo spectaculair is die korting dus niet. Als je voor die 2 Euro korting het risico wilt lopen, dat als er geduvel van komt, en je je 5,95 echt kwijt bent, dan kun je het rustig doen. Van 6 Euro waar je niks voor krijgt ga je ook niet failliet. Wil je geen risico lopen, zoek dan even verder, en betaal desnoods de prijs van 7.95. Er zijn genoeg web- en gewone winkels waar je die oortjes ook goedkoop kunt krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mij is inderdaad niet opgemerkt dat er geen telefoonnummer, enz. vermeld is, bedankt! Die 2 euro meer maakt inderdaad niet uit, alleen heb ik geen andere online winkel gevonden waar de oortjes voor de prijs van 7,95 worden aangeboden. Is u die toevallig opgemerkt? Alvast bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier staan ze ook voor 5,95
http://www.dopshop.nl/
Hoewel op mij die webshop ook niet echt betrouwbaar overkomt, is ie wel beter dan die van Jochem uit Zwolle. Ik heb eens wat voor je rondgegoogeld, en ik kom er steeds meer achter dat als je kwaliteit wilt je wat duurder uit bent. Tientje of zo. Misschien zou je dat kunnen overwegen; waarschijnlijk heb je er dan jaren plezier van, en het gaat toch maar om weinig geld. Bekijk deze vraag ook nog even:
http://www.goeievraag.nl/vraag/goede-ear-oortjes-harde-bass.199089 Wat je ook nog zou kunnen doen is even contact opnemen met die jongen uit Zwolle. Gewoon met de vraag, hoe het kan dat hij ze goedkoop kan leveren, en of ze goed zijn. Als je snel en correct antwoord krijgt, kun je best een indruk krijgen of het een beetje vertrouwd is of niet. Zou je ook met de 1e link (zie boven) dopshop kunnen doen.
Succes!

Andere antwoorden (1)

Heb je al eens op marktplaats gekeken? Ik heb ze een paar weken geleden via marktplaats gekocht voor 5 euro + ong 26 cent verzendkosten.
Gewoon echte Apple oortjes of bedoel je dat niet?