Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe sla ik een beat op bij FL studio?

Een kleine beat maken om tussen een liedje in te plakken, hoe pak ik dit aan? ik heb al FL studio demo maar dat is een raadsel, als ik een beat heb (dus met clap snare enz) lukt het me niet om het in een mp3 file te zetten en zo via Movie Maker er tussen te plakken, iemand enig idee? zo ziet het er ongeveer uit:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

File (linksboven) > Export > MP3 file > start. Dan moet je even wachten. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zegt dat je de DEMO hebt van FL STUDIO. Dus kan je niks opslaan. De demo is alleen voor uit proberen niet voor opslaan, als je dit wel wil, zal je de hele versie moeten KOPEN.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is erg gemakkelijk! MAAR, sorry het te moeten zeggen maar het is niet mogelijk bij jou! Omdat: je hebt de DEMO versie. Bij de demo versie is het niet mogelijk je beat op te slaan. Als je dit wel wilt moet je de hele versie kopen.
Als je deze hebt moet je links boven ''file'' klikken dan naar ''save as'' en dan is het geregeld.
Succes hiermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding