waar gaat het liedje ''Never Gonna Leave This Bed'' van Maroon 5 over ?

de laatste tijd ben ik er mee bezig om verhalen van liefde uit liedjes te halen en dit keer was er met dit liedje ook mee bezig alleen ik kom er niet uit kunnen jullie mij uit de brand helpen ?
dit is het probleem :
Heeft Adam zijn vriendin bedrogen of de vriendin van adam hem dat hij vandaar zijn bed nooit meer uit wil ?
http://www.youtube.com/watch?v=ADmCFmYLns4

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ze gaan uit elkaar maar hij komt erachter niet zonder haar te kunnen. Daarom komt hij terug om haar nooit meer te verlaten. Ze zullen voor altijd het bed met elkaar blijven delen.