wie is de drummer van The Communards?

De band die vooral bekend is van het liedje : Don't you leave me this way.
Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.2K

Het beste antwoord

http://wiki.answers.com/Q/Who_was_the_drummer_in_the_communards&src=ansTT

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

in het begin had de band geen drummer en werd er een bestaande beat gebruikt voor de nummers, later werd June Miles-Kingston aangetrokken om o.a. bovenstaand nummer te drummen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Communards bestonden uit de zanger Jimmy Somerville en de pianist Richard Coles. Aan hun hit "Don't leave me this way" werkte de jazz-zangeres Sarah Jane Morris mee. Nergens wordt over een drummer geschreven, dus er is waarschijnlijk een synthesizerdrum of drumcomputer bij gebruikt, bediend door Richard Coles.
Amadea