Komt Queen weer naar nederland?

Zoja, wanneer? En zijn er al kaarten te koop?

Toegevoegd na 21 minuten:
Even ter informatie, de band Queen, niet onze koningin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Nee, vooralsnog niet. Alleen een optreden in de UK is deze maand bekend gemaakt.

"In februari 2012 werd bekend dat Queen na 26 jaar terugkeert op Knebworth Park, waar in 1986 het laatste concert met Freddie Mercury werd gehouden. Op 7 juli 2012 is de band headliner op Sonisphere met als zanger Adam Lambert."