Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand mij wat info geven over marc antoine? op het internet vind ik niet zoveel over hem.

liefst deze gegevens
naam, leeftijd, nationaliteit, gewonnen prijzen, grootste succes, weetjes over hem..

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
642

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Marc-Antoine Jr. werd geboren op 26 april 1977 in Montreal (Quebec, het Franstalige Canada), en zijn ouders komen van Haïti.
Zijn debuutalbum "Comme il se doit" kwam uit in 2008 en bleek een verrassing. Zijn liefdesliederen vallen tussen het Franse R&B-genre en soul.
Toen hij 11 jaar was zong hij samen met zijn broers in een groep die Boyz II Men imiteerde: Eden. Hij studeerde later rechten, maar bleef zich toch concentreren op de muziek.
In 2010 werd hij genomineerd voor de "Francophone Revelation of the Year", bij de NRJ Muziekprijzen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Correctie: Hij werd geboren op 18 april 1977. De informatie op http://www.mtv.fr/musique/artistes/marc-antoine/#bio is denk ik betrouwbaarder dan die op wikipedia.

In de jaren '80 was hij fan van Michael Jackson. Door hem kreeg Marc-Antoine zin in muziek en begon hij te dromen van een muzikale carrière.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding