Kun je ook alleen plug-ins voor koptelefoons kopen of moet ik dan een hele nieuwe koptelefoon aanschaffen?

Ik heb een koptelefoon van Monster Beats by Dr. Dre Solo, echter is het kabeltje stuk wat van de koptelefoon naar mijn telefoon/mp3 loopt. Kan ik ook losse plug-ins met kabel kopen voor mijn koptelefoon of moet ik nu een hele nieuwe koptelefoon kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Er zullen best wel losse delen te koop zijn ergens in de hobbyspeciaalzaken, maar ik denk dat je beter af bent met een compleet nieuwe.
12 jaar geleden
Hoe lang heb je je koptelefoon al? Want ik neem aan dat zo een dure koptelefoon niet snel kapot hoort te gaan. Misschien is het raadzaam om kijken of je nog binnen de garantieperiode valt. Succes in ieder geval!