Geeft Gers Pardoel ook optredens voor kinderen? Zoja, waar en wanneer?

Hallo GV'ers,

Mijn broertje van 7 is een groot fan van Gers Pardoel. Hij heeft laatst een CD gekregen van Gers en sindsdien wilt hij Gers graag een keer in het echt zien.

Dus mijn moeder wil graag met mijn broertje en ik naar een concert van hem, maar het probleem is dat Gers alleen maar optreed in clubs en discotheken. Nu heb ik daar geen probleem mee^^, maar mijn broertje komt daar logischerwijs niet binnen.

We hebben zelf al lopen zoeken, maar we kunnen niks vinden.

Weet iemand dus toevallig of Gers ook optredens geeft in normale concertzalen (rijnhal. HMH ed)? En wanneer?

Alvast bedankt!

Mvg,
Elija

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Amadea
12 jaar geleden
Voor 860 euro komt hij een huisconcert geven: http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5349884/huiskamerconcert-herman-nam-gers-mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nja, ik denk niet dat mijn moeder t ervoor over heeft om dat te betalen. En verder lijkt een thuisconcert ons ook niks aan. Ik zie t niet voor me dat Gers in onze zitkamer staat te zingen....

Het beste antwoord

Zo als je zelf al schreef, treed hij eigenlijk alleen in clubs op.
Maar, je hij treed ook op op het lentefeest in Kerk Avezaath. Dit is een klein festival met braderie er bij en wordt dus in de openlucht/tent gedaan.
Ik denk dat je daar het meeste kans maakt om eerlijk te zijn.

zaterdag 14-04-2012 Gers Pardoel Kerk-Avezaath Het Lentefeest
Muziek begint vanaf 20.00 uur, echter weet ik niet hoe laat hij zelf op gaat treden, maar dit kun je natuurlijk even na vragen bij de organisatie.

Kaarten kun je hier bestellen, tevens kun je daar ook alle info vinden over het feest.
http://www.hetlentefeest.nl/index.asp?pag=1001&nav=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! We zullen dit zeker verder uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan hoor. Ik vind het super dat ,als 16 jarige, dit doet voor jouw kleine broer.
Vel plezier toegewenst voor jullie 3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeez, mijn draadloze ontvanger voor het toetsenbord is weer moeilijk aan het doen, vandaar de typos.
Ik kan wel typen lol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!