Hoe kan je verschillende stukjes uit liedjes aan elkaar plakken en daarna opslaan als een gewoon liedje?

Zie vraag

--> liefst een gratis programma !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
48.3K

Antwoorden (2)

audacity is hier goed voor
lekker knippen en plakken

let er even op dat je een mp3 lame dll er bij zoekt
12 jaar geleden
Voor die dingen gebruik ik Audacity (1.3), een programma gewoon in het nederlands, en daarmee kan je alle standaard dingen doen, en het bestand daarna opslaan als mp3 (ook als wav enz, maar mp3 zal de meest gebruikte zijn)

Hiermee kan je simpel een nummer afspelen, het goede stukje opzoeken en er tussenuit "knippen" (selecteren en kopieren) en in een ander nummer, of in je eigen nieuwe nummer plakken.

Werkt heel simpel eigenlijk.

Oja als je een liedje hebt gemaakt en je wilt het opslaan, kies dan voor Exporteren i.p.v. opslaan, aangezien je met opslaan er geen mp3 van maakt en dat zorgt er voor dat je het dan alleen met audacity kan openen!..

Je kan het programma hier gratis downloaden :

http://audacity.sourceforge.net/download/

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies zoals al 10 minuten geleden is geantwoord :P