Wie weet de zanger of groep die dit liedje heeft gemaakt?

Ik heb laatst een liedje op de radio gehoord waarin het volgende zat (Dit is serieus!!):
Volgens mij is dit een gedeelte van het refrein:
O ha ha ha ho ho a ha ha ho ho
Make it last of Make 'em laugh

Vlak voor het refrein hoorde ik "make 'em laugh' of 'Make it last'

Het was een mannelijke zanger en als ik probeer uit te leggen wat er in het liedje zit qua woorden denkt iedereen dat ik gek ben maar volgens mij is het toch een vrij populair liedje geweest een aantal jaar geleden.

Wie kan me helpen aan de titel en artiest?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (2)

Bedoel napoleon 13 met they coming to take me away hahahoho.
Dat was het eerste wat mij inviel.
Maar dat is uit de jaren 60
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is m niet. Het was echt iets van een paar jaar geleden. Ik denk dat het een band is met een mannelijke zanger.
http://www.youtube.com/watch?v=sKgCLVl-bGY
keith sweat - make it last mischien?
Bronnen: