Nu Michael Jackson al een tijdje dood is. Wie is dan de nieuwe 'King of Pop'?

Is dat iets officieels of is dat gewoon nog niet duidelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

The King of Pop was gewoon een bijnaam voor Michael Jackson, het is geen prijs of verkiezing die je kan winnen. Net zoals dat Elvis Presley 'The king of Rock'n Roll' was (kortweg; The King) en wordt Bruce Springsteen 'The Boss' genoemd, terwijl hij geen baas van iets is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is niet officieel: Jackson riep zichzelf uit tot King.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij blijft de king of pop net zoals Elvis de king of Rock Blijft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op tv zeiden ze dat Jackson zichzelf tot king op pop benoemde omdat hij door zijn rechtzaken vervelende bijnamen kreeg. Hij hoopte zo datndie bijnamen verdwenen.
Ps. We hebben de queen op pop nog (Madonna):D