Ik zoek een liedje waarin een jongen verliefd word op iemand maar dat die andere hem gewoon heeft gebruikt en daarna vind hij de nieuwe liefde

Alvast bedankt

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik zoek dus gewoon een liedje die echt als tekst heeft dat de jongen verliefd word op een meisje en daarna gedumpt wordt dor het meisje en daarna een nieuwe vriendin vindt. Het is gelijk welk liedje, maar het moet hierover gaan. Het is voor school zie je ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
6.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij moet je wat duidelijker zijn. Zoals je het nu omschrijft kan het om het merendeel van de liedjes gaan. Het is "altijd hetzelfde liedje".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*wordt

Antwoorden (7)

Is het niet: Skater Boy van Avril Lavigne
Alleen daar wordt de jongen niet zozeer gebruikt, de jongen is "Niet goed genoeg" voor het meisje (of beter gezegd: haar omgeving).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Michel' van Anouk misschien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp je vraag niet helemaal of je een idee zoekt of een specifiek liedje, maar misschien van The Beautifull South, "A little time"?

http://www.youtube.com/watch?v=ttuA1UEUAI0

Ik ben dol op dit nummer. Jongen wil ruimte en zoekt nieuwe liefde. Nieuwe liefde valt tegen en hij wil meisje weer terug, maar meisje heeft ook tijd gehad om na te denken en wil jongen niet meer terug.

Briljant!

Weet niet of je hier wat aan hebt, maar dan is het nog leuk om een keer te zien en te luisteren ;-)

Toegevoegd na 3 minuten:
Vooral de clip erbij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Arme teddybeer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, strabant wijffie ;-)))
Ik heb enkele liedjes voor je:
- Gene Pitney - 24 hours from Tulsa. Hierin is een man opweg naar huis naar zijn vrouw. Echter onderweg komt hij een andere vrouw tegen en wordt verliefd op haar.

- Honeyoon Suite - New Girl Now. Man heeft een nieuwe vriendin, deze lijkt veel op de vorige.

- The Midway State- New Girl. Hierin heeft de man het tegen zijn ex-vriending. Hij vertelt haar dat zijn nieuwe vriendin veel beter is.

- Eagle Eyed Cherry - Falling in love again. Hierin zegt hij dat hij opnieuw verliefd wordt op iemand. Heel erg vaak.

- Gloria Gaynor - I will Survive - Zij werd gedumpt en komt terug. Heeft haar liefde nog niet gevonden maar is wel bereidt om alle liefde aan de mogelijke nieuwe te geven.

Hier zou je toch verder mee moeten kunnen denk ik...

Toegevoegd na 1 minuut:
niet honeyoon suite maar honeymoon suite
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
boudewijn de groot....beneden alle peil
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Last Christmas - Wham!