Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is het verschil tussen beats by dr.dre studio en beats by dr. dre solo?

ik weet niet welke ik moet kopen, omdat ik het verschil niet weet behalve van de prijs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een sehneseiser,
Zelfde geluid voor een betaalbare prijs!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De Studio versie is beter. Dit komt Door de High Definition geluid (Studio Kwaliteit). De headphones passen ook goed om je hoofd en de ´kussentjes´ gaan over je oren heen en zorgen voor een totale isolatie. Je hoort hierdoor geen andere geluiden dan je muziek o.i.d. Dit zijn de belangrijkste verschillen. De studio is ook groter dan de Solo versie. De Studio heeft een microfoon en remote voor Apple, Blackberry en andere Smartphones. De Solo heeft alleen een remote geschikt voor Apple Products.

Bron 1 is voor De Studio
Bron 2 is voor De Solo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook solo's in HD versie. De solo HD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik ook wel. Maar ik geef alleen antwoord op de vraag. En al is er een HD versie van de Solo. Er verandert niets aan mijn antwoord. De Studio versie is Volledig Isolerend en bedekt je gehele oor. Bij de Solo en de Solo HD niet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding