Wie kent deze muziek en van wie is het?

Ik vind het prachtig en vind het zo erg dat ik niet weet van wie deze muziek is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Amadea
12 jaar geleden
Als jij er niks mee kan, Thijs, dan zoek je gewoon een andere vraag om antwoord op te geven...!

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer, je was me net voor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huh hoe weten jullie dat?
Amadea
12 jaar geleden
De truc is dat je het filmpje op Youtube gaat bekijken en dan de reacties die daaronder staan leest!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar ik zie geen link of is dat filmpje hier geplaatst? en kan ik hem met mobiel niet zien?
Amadea
12 jaar geleden
Is de videolink met een mobiel niet te zien? Dat is raadselachtig, zeg...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja daarom werd er misschien ook op de vraag gereageerd zo van meer info? want zie niks..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie ook geen link via mijn mobiel, vond de antwoorden al zo ' spookachtig' ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedank Shazam maar. :-)

Andere antwoorden (1)

Het heet Nightingale, en is van Yanni.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh hartelijk dank! +1