Kun je een eigen clip/song naar TMF en/of MTV toesturen zodat ze die uitzenden?

Kun je een eigen clip naar MTV en/of TMF sturen zodat ze die uitzenden? Ook als je geen PROFESSIONELE zanger(es) bent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk niet. De beste weg om tegenwoordig bekend te worden met muziek is om het op Youtube te plaatsen.

Antwoorden (3)

je kunt het natuurlijk proberen, maar de kans dat een amateurclipje wordt uitgezonden lijkt me astronomisch klein.
Je kunt beter contact opnemen met een lokaal radio of TV station, die hebben vaak wel ruimte in programma's voor ontluikend talent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, begin anders op youtube...
veel mensen zijn daar beroemd mee geworden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mtv en tmf en andere muziekkanalen, halen hun clips doorgaans gewoon bij de platenmaatschappijen en het is dus ronduit tijdverlies om een zelf in elkaar geknutseld clipje op te sturen.

Zoals hierboven reeds vermeld, maak er eentje! Zet het op Youtube en promoot het zoveel mogelijk via twitter, facebook... Stuur die link naar platenmaatschappijen en wie weet, als je een echt talentje bent wordt je opgemerkt en komt er zo nog iets uit de bus. Als je zo goed bent dat er geld aan je te verdienen valt hoor je vanzelf wel iets van de platenbazen!