Ik zoek liedjes die gaan over een moeder die haar eigen kind in de steek laat/heel veel pijn doet. Wie kent er een paar?

Dankjewel.

Toegevoegd na 3 minuten:
P.s Het liefst gezongen vanuit het kind natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
14.6K

Het beste antwoord

Mama, uit de musical Elisabeth.
Wordt gezongen dopr een kind.
Wel heel zielig, hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prachtig, dankjewel. Ik heb ook andere nummers gevonden uit de musical die erg mooi zijn, o.a: Mijn leven is van mij. +je voor jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zitten echt kippenvelnummers in, he! Fijn dat je er wat aan hebt. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was moeilijk kiezen, maar ik heb het meeste gehad aan jouw antwoord, door de verschillende nummers uit die ene musical. Nogmaals bedankt.

Andere antwoorden (4)

Love is all that matters - Diana Ross & Brandy

Toegevoegd na 22 uur:
Wellicht is dit ook niet wat je zoekt, maar kon het niet laten om deze ook met je te delen, In het begin een kinderstem, later in het nummer de volwassen versie...

"Verloren verleden"
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Is alleen niet echt wat ik zoek, doordat het samen met de moeder word gezongen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi hoi, inderdaad ook niet wat ik zoek. Zoals onderstaande antwoorden, dat bedoel ik. Maar ik geef je een + voor de moeite. Een mooi nummer.
Eminem heeft daar veel over gezongen. In veel nummers komt de pijn die hij daarover voelt naar boven. "cleaning out my closet" gaat echt alleen hierover, en is ook makkelijk(er) beluisterbaar dan zijn andere nummers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Klopt helemaal ja. +
Ik voel me zo verdomd alleen - Ciske de rat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pink - Family Portrait ,

http://www.youtube.com/watch?v=hSjIz8oQuko
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een hele goeie, dankjewel! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan :) 'k vind 't ook echt een goed nummer, ook door de videoclip, daar wordt 't nummer eigenlijk nog beter van...