wat zijn de kosten voor volwasene gitaar ook de standaard en les geld ?? iemand schatting ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

kijk om te starten voor een Western gitaar die heeft wat beter geluid dan de standaard start gitaar eventueel met stalen snaren - mooier geluid. Standaard zijn idd niet zo duur - laatst bij de Lidl €15 a €18. Lesgeld is vanaf €10 p/u - mijn neef geeft bv les voor die prijs. Les bij Muziekschool kan aardig in de papieren lopen €250-300 p/j en dan heb je vaak maar 30-45 min per 2 weken.
Bronnen:
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet precies wat je bedoelt met standaard, maar gemiddels kost een gitaarleraar 15,- per half uur. Er zijn leraren die eronder zitten, maar veel duurder dan 15 euro zul je ze niet tegenkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanvullen op het eerdere antwoord: een gitaarsteun is al te koop vanaf 7.50. Gitaren zijn er al voor 100 euro bij de lidl. De kwaliteit daarvan is niet al te hoog. Rond 200-300 euro beginnen de andere gitaarprijzen. Investeer ook 20 euro in een stemapparaatje en een tientje voor een muziekstandaard. Dit komt je speelhouding ten goede.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal niet bedacht dat zij dat met gitaarsteun bedoelde.