Wie weet hoe dit liedje heet ? Ik zoek dit liedje al wel 2 jaar !

Hoe gaat ongeveer zo:

It's like a libba la, I like the kommie machen - in journale ofstet (?) en het word dat weer herhaald.

Het is dan een licht stemmetje wat je 2 keer hoord het is een soort hardcore achtig nummer maar ook wel weer goeie hardcore niet harde maar dat stemmtje wie weet hoe dit nummer heet ?

wie o wie weet het want ik zoek dit nummer al vet lang !!

Toegevoegd na 2 minuten:
it's loemoe ledda ofesta ofzo iets gaat het nummer help ik zoek dit nummer hard ik kan er 's avond niet van dromen !

Toegevoegd na 3 minuten:
In de titel was het iets met bass ofzo iets kan ik me herinneren maar of dat waar ik weet ik zo niet meer

Toegevoegd na 21 minuten:
Please wie weet hem ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Dj raaban-anime libera is het deze misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WOOOOOOOOT ! DAT IS HEM !!!!!!!!! DANKJEWEL !!!!!!!!!!!! ER GAAT EEN NIEUWE WERELD VOOR MIJ OPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! DANKJEWEL !!!! IK ZOCHT DIT AL 2 JAAR !!!!! NEW WORLD HERE I COME !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn nieuwe wereld is geopend met dit nummer !! THANKS