Welke versie van het nummer 'Quizás, quizás, quizás' bedoel ik?

Ik ben op zoek naar een specifieke versie van het nummer 'Quizás, quizás, quizás'. Na het zingen van 'Quizás' hoor je telkens 2 keer een gitaarakkoord strak en kort achter elkaar. Het nummer is overigens redelijk up-tempo en piano komt er niet of nauwelijks in voor. Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Misschien bedoel je de uitvoering door het Trio Los Panchos:
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na elke 'quizas' hoor je twee keer een korte snaaraanslag, maar zeker geen akkoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit nou Fernando van Abba? 1:00
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb je goed gehoord MrTomaat. 't Lijkt er wel heel sterk op.