hoeveel cd's kan ik kopen van $80,- euro en waar?

ik heb best veel geld en hou erg veel van muziek dus koop ik graag cd's maar waar kan ik ze het goedkoopste kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Bij cdwow.nl. Daar zijn de cd's veel goedkoper dan in Nederland. Het enige nadeel is dat de cd's uit het buitenland komen, dus ze liggen niet meteen de volgende dag in huis. Maar dat moet je er maar voor over hebben!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn vader heeft het ook erg vaak over cdwow bedankt voor dit antwoord!!!!

Andere antwoorden (2)

Ligt er helemaal aan van wat je houdt! Nieuwe cd's van bekende artiesten zijn toch al gauw 25,- euro per stuk. De wat oudere zo'n 10,- tot 15,- euro.
Freerecordshop heeft veel cd's, maar ook bij www.bol.com kun je een heleboel muziek vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op legalsounds.com kun je voor dat geld meer dan 100 cd"s kopen.