Hoe kan ik van te voren weten of de oordopjes die ik wil kopen goede geluidskwaliteit hebben?

Gisteren heb ik 25 euro verspilt aan oordopjes, ze zijn van filips en er zat een tasje bij, en er staat surround sound op en dat ze een goede bas hebben en treble enzo.
Maar toen ik ze uitproberen viel het erg tegen.
Normaal koop ik sony oordopjes van 13,euro die veel betere kwaliteit hebben, maar die gaan wel snel stuk dus ik wou wat anders proberen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga voor monster beats :p Duur maar dan heb je wel wat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies. Monster moet je hebben. Ik gebruik de monster turbine. Als je bas wil hebben en uitstekende geluidskwaliteit dan is dit de beste keus. Kost wel een 150 euro nieuw. Maar dan heb je ook wat. En ze gaan niet snel stuk.
Ik heb heb overigens sinds kort ook demonster turbine copper edition aangeschaft. Kost 300 euro. Maar echt subliem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, maar een koptelefoon is erg onhandig om me te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Surround oordopjes? Hoe zou dat gaan dan?

Antwoorden (2)

Je kan van tevoren reviews lezen of 1 keer een merk kiezen dat je goed vind en altijd dezelfde kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goede kwaliteit wilt zou ik gaan voor een koptelefoon. Zit (naar mijn mening) aangenamer en je hebt sowieso een beter geluid. Nou heb je binnen koptelefoons weer verschillen maar je hebt vaker goed geluid.

Bovendien kan je, als je echt perse in-ear wilt, recenties op internet lezen. Zoek het model op wat je wilt hebben op google en je vindt sowieso wel een site waar reacties over het betreffende product staan.

Je kan ook even vragen bij de winkel of je ze kan proberen. In een aantal gevallen zullen ze ja zeggen, want ze willen ze tenslotte verkopen.