Hoe heet het nummer van de Unox reclame: Scharrelworst?

Dat is van de nieuwste reclame van unox, het is een italiaans liedje en de man die het zingt heeft een extreem zware stem.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je deze? :
http://www.youtube.com/watch?v=uAapOHsQ8fA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die bedoel ik inderdaad! Mijn vraag is dus: Welk liedje hoor je op de achtergrond?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik las ergens op Internet "Bella Donna", maar kan de bron van dat lied niet vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens: AH verkoopt al langere tijd dergelijke scharrelrookworst onder eigen merknaam. Dus Unox brengt met zijn (boeren)gescharrel weinig nieuws onder de zon.

Antwoorden (1)

Deze moet het zeker zijn:
http://reclamewereld.blog.nl/campagne/2011/10/03/de-scharrelende-boeren-van-unox-boeren-scharrel-rookwors

Toegevoegd na 1 minuut:
De scharrelende boeren van Unox’ Boeren Scharrel rookworst

De zon is amper weer weg, de zomer (opnieuw) voorbij, of. Na scharreleieren is er nu ook ‘Boeren Scharrel rookworst,’ van Unox. Als Wakker Dier dát maar goed vindt. En vooral: als die Unox-varkens ook maar ècht mogen scharrelen voor ze, enzovoorts. Unox’ nieuwe ‘Boeren Scharrel rookworst’ is dus nieuw en verkrijgbaar in de versies Gelderse (rode verpakking) en mager (blauw). De commercial werd gemaakt door reclamebureau TBWA\Neboko, dat toelicht: ”Unox heeft de nieuwe rookworst laten testen door hun scharrelboeren. En die beginnen op hun beurt direct te scharrelen met de dames op kantoor…”
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Maar de vraag is hoe de titel luidt van de muziek/gesproken stem die erin gebruikt wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-1 Dit is geen antwoord op de vraag.