Kun je bij Ahoy standplaatsen overal komen?

Als je staanplaatsen voor de Ahoy arena koopt, kun je dan overal komen binnen de arena? Dus als meerdere mensen een kaartje kopen, kun je dan naar elkaar toe? En geld dat ook voor de standplaatsen eerste ring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.8K

Het beste antwoord

als het goed is krijg je een stakaartje voor een specifiek vak. binnen dit vak kun je je uiteraard vrij bewegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Van de zomer op het North Sea Jazz Festival had ik staanplaatsen voor het concert van Prince. Je kon lopen waar je wilde en toen het concert eenmaal begonnen was, had ik ook naar boven gekund, of naar een andere plek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt kans dat er beveiliging staat bij de toegangen tot andere plekken en dat je je kaartje moet laten zien. Dan mag je er niet heen. Je hebt immers niet voor niets meer of minder betaald voor je sta- of zitkaartje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is 1 tarief en het geldt ook voor de gehele arena. Kan het zijn dat de arena in secties is opgeslitst?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hebben de mensen op de eerste ring niet meer hoeven betalen dan jij? Het ligt eraan wat er speelt of gaande is. Soms is het in secties verdeeld en soms niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is het concert van Coldplay. Het gehele Ayhoy heeft 1 dezelfde prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan denk ik dat je als je wil ook naar voren kunt lopen. Het zal dringen worden! Maar je vrienden kun je opzoeken...