Op zoek naar een nummer, wie kan mij helpen? Beschrijving volgt.

Allereerst deed het stemgeluid me heel erg denken aan Mark Knopfler (Dire Straits zanger).

Wat me nog bij staat van het refrein is "don't worry/no worries, my love/baby, I have done this job before". Weet het niet meer precies. Wat me wel goed bij staat is de zin "Gonna make us some money".

Google helpt me niet en ik ben goed bekend met Mark Knopfler's muzikale carrière, en kon toch zo snel geen nummer vinden dat aan mijn beschrijving/herinnering voldoet.

B.v.d.. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het kunt zingen of hummen, kun je www.midomi.com proberen.

Antwoorden (1)

Ik denk dat ik hem voor je heb gevonden:

Dave Alvin - No worries Mija
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is hem idd, maar de stem is wat dieper/lager dan die van Mark Knopfler.
Mooi nummer! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Moolkeesje, Ja kan bijna niet anders. Stemgeluid is inderdaad wat lager maar vind hem qua intonatie erg met Mark Knopfler over komen.
Thx.